ماکسیما ۲۰۱۴ مشخصات فنی و عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ماکسیما ۲۰۱۴ مشخصات فنی و عکس
نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 3144
نویسنده : mr.carr

ماکسیما سدان لوکس کمپانی نیسان  از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون در هفت نسل با تغییرات جزئی تولید شده است و این روند در سال ۲۰۱۴ ادامه خواهد داشت.

2014 nissan maxima front angle pictures ماکسیما 2014 مشخصات فنی و عکس

ماکسیما ۲۰۱۴ با داشتن پیشرانه ۳٫۵ لیتری شش سیلندر قادر است ۲۹۰ اسب بخار نیرو تولید کند که این نیرو توسط یک گیربکس با انتقال نیروی پیوسته CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. امکان کم و زیاد کردن دنده‌ به صورت اتومات یا دستی قابل انتخاب است. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این ماشین لوکس سنگین، ۶ ثانیه اعلام شده است ، همچنین مصرف سوخت آن در شهر ۱۲٫۴ لیتر و در بزرگراه ۱۰٫۷ لیتر می‌باشد.

امکانات داخلی ماکسیما ۲۰۱۴

پکیج زنون و مانیتور سابق دیگر وجود ندارند و یک سیستم دوربین عقب همراه با نمایشگر ۷ اینچی و اتصال USB و چراغهای HID جدید جایگزین شده‌اند. پکیج جدید S برای ماکسیما ۷۵۰ دلار هزینه در بر دارد و زنون جدید، تهویه مجزای جلو و عقب، سیستم صوتی با هشت بلندگو، سانروف، بلوتوث، چراغهای دودی، رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی، قطب نما در آینه وسط، چراغهای مه شکن، اسپویلر عقب، تریم فلزی تزئینات و آینه های دارای چراغ راهنما را شامل می‌شود.

قیمت ماکسیما ۲۰۱۴

قیمت ماکسیما مدل S 3.5 که مدل پایه میباشد با افزایش ۸۵۰ دلار  نسبت به سال گذشته با قیمت ۳۱،۸۱۰  دلار به فروش می رسد. و قیمت مدل SV آن با امکانات بیشتر مانند  سیستم صوتی BOSE، مانیتور رنگی ۷ اینچی، مانیتور عقب، رادیوی ماهواره ای و … ۳۴،۹۰۰ دلار میباشد.

2014 nissan maxima black front angle ماکسیما 2014 مشخصات فنی و عکس

مزایا و معایب ماکسیما ۲۰۱۴

رانندگی نرم و راحت، صندلیهای گرم و نرم و فضای داخلی شیک از مزایا و قیمت گران، گیربکس با عملکرد بدون هیجان و فضای تنگ عقب از معایب این پرچمدار سدانهای نیسان محسوب می‌شوند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: